ahli ajaran sesat

20110516

penampar terbang pertama

puas hati ak....!!!! x prnh lg ak tmpar org sumr hdup ak. tpi biar kau rasakan apa itu malu n sakit.x hbs pk ak...motif kau bgth balak kau,yg aku ni nk kan dia. bodoh piang pny org!!!!!!!!!!!!. hbt sngt ke balak kau tu??anu pn baru sbsar ibu jari aku je. XDE KAU,AKU X MATI la weyyy!!!!!. shuhh..shuhh!!!! brambus dari hdup ak. klu ak dngr@ tahu kau malukan ak lg dpn kwn2 @ balak anu kecil kau tu..siap kau,penampar ke 2 bkal hinggp d pp tembam kau tu.ni amaran keras yg dh xde huha2 lg.

don't terkejut my ex frenz!! klu mak kau pn bakal tahu nnt apa yg dh kau bt pada ak hri ni.sabar aku ada had. tahap malu aku ada level nya..so klu kau pk kau dpt malukan aku,canang kt smu org dgn crita bodoh kau tu,kau silap la weii. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x hbs pk..x hbs pk. mmng ak bdoh knl dgn kau slma ni.dh bnyk kali kau ambk ksempatan thdap ak,tapi ak bt dono lg. hbt sngt ke kau smp kau blh bt ak mcm ni hr ni. ucpn maaf kau tu ak x trima..kau tahu x!!!!! n ak xnk trima nya smp bila2.klu ak bg pluang lg,nnt2 kau akn bt lg.I HATE U..FUCK BeBeY!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment