ahli ajaran sesat

20110516

aku wanita biasa

untuk berkawan @ mendekati aku..kamu mesti melihat syarat2 sperti berikut:

  • kamu msti tahu yg aku ni suka snyum cuma snyuman ak terbatas dek pipi aku yg chubby, so jgn kata aku sombong k :)
  • aku ni kadang2 jenis panas baran ckit. cpt marah time ak letih. so x pyh ckp bnyk la klu kamu dh tngok ak lain mcm.fham2 sndr ok.x btgur sapa untuk smnit dua saat tu ak dh btrima kasih pda kamu
  • ak sll ada hot story tpi ak jnis x pndai bcerita so jgn tny ak/sruh ak crita blik hot story tu sb nnt kamu akn bengang sb ak mcm cikgu hairul,x pndai bcerita.
  • klu ak mkn..jgn duk bnyk ckp..sb nnt ak x kenyang n kamu jgk yg akn kena nnt.
  • ak x suka org bckap bnyk yg xde motif enth apa2.annoyying ok
  • ak x brp suka bgaul sma mcm kakak ak.so kwn plng akrab ak ada hny kakak ak tu lah:)
p/s:nnt klu ak ingt lg syarat2 yg prlu kmu tahu sblm bkwan @ mndekati running luv,ak akn tulis lg kt cni.

No comments:

Post a Comment